גודל טקסט : א+ א-
אמנת שירות

אמנת שירות – "שירביט" חברה לביטוח בע"מ

 

אנו עובדי שירביט ומנהליה, מחויבים ליצירת חווית שירות חיובית ללקוחותינו על בסיס העקרונות המפורטים באמנה זו, תוך שימת דגש על :

מקצועיות, זמינות, יעילות והוגנות כלפי לקוחותינו.

בהתאם, שואפת שירביט ופועלת לשיפור חווית הלקוח, תוך שימת דגש על ההיבטים הבאים:

מקצועיות

מתן מענה אישי ומקצועי לכל  הפונה למרכז קשרי הלקוחות, מסירת מידע מלא וענייני בהתאם לאופי הפנייה,  והקפדה על אתיקה מקצועית כלפי הפונים.

תקשורת יעילה וזמינה

מתן שירות יעיל ואיכותי, זמינות בערוצי תקשורת שונים ומגוונים, מענה ברור ומנומק  לפניות, בתוך פרק זמן סביר.

לנוחיות לקוחותינו עומדים לרשותם ערוצי הפנייה הבאים:

מרכז קשרי הלקוחות של החברה

מענה טלפוני אנושי, תוך 3 דקות, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, בטלפון : 076-8622260

 מוקד תביעות מקצועי

מענה טלפוני אנושי, תוך 3 דקות, בשעות הפעילות הבאות: בימים א'- ה' בין השעות 8:00 -17:00 ובימי ו' וערבי חג בין השעות 8:00 –  13:00 בטלפון : 076-8843380 או בפקס : 076-8622240 . 

 אתר האינטרנט של החברה

בכתובת: www.shirbit.co.il בלחיצת כפתור פשוטה על "צור קשר" ניתן לשלוח, בכל עת, הודעת דואר אלקטרוני לחברה.

תגובת החברה לפניה באמצעות אתר החברה תשלח בתוך 2 ימי עסקים, כל פניה תטופל בתוך 30 ימים, לכל היותר.

קבלת קהל

נשמח לשרת את קהל לקוחותינו בימים א'- ה', בין השעות 8:00-17:00, ובימי ו' וערבי חג, בין השעות 8:00 עד 13:00 בכל אחד מסניפי החברה הבאים:

סניף

כתובת

טלפון

ירושלים

בית כלל, יפו 97

076-8622401

חיפה

רח' פל-ים 5, קומה 4

076-8622461

אשדוד

רח' רוגוזין 1, מרכז מסחרי א'

076-8622601

 

 

 

 

 

 

פניה בדואר

לכתובתנו: שירביט חברה לביטוח, ת.ד. 6137, נתניה 42161, כל פניה תטופל בתוך 30 ימים, לכל היותר.

השגה

ניתן להשיג על רמת השירות, בפניה לממונה שירות הלקוחות בחברה, בדרך של פניה בדואר לכתובת שלעיל, או בדואר אלקטרוני לכתובת : Sherut@shirbit.co.il

החברה תבדוק, תתייחס ותשיב לכל לקוח שהשיג על החלטה בפרק זמן סביר. 

ממונה פניות הציבור

ניתן לפנות לממונה על פניות הציבור בחברה באמצעים הבאים: בדואר, לכתובת שלעיל (עבור הממונה על פניות הציבור), בדואר אלקטרוני לכתובת: Pniyot@shirbit.co.il, לפקס שמספרו :  076-8843347, כל פניה תטופל בתוך 30 ימים, לכל היותר.

הוגנות, ואמינות

אנו מחוייבים לשירות הוגן, אמין, מהימן, תוך הקפדה על פרטיות, כמתחייב מהוראות הדין.