גודל טקסט : א+ א-
שאלות ותשובות

למי פונים במקרה של אירוע חירום?

בחירום אין שינוי במספרי הטלפון ו/או דוא"ל - בחירום ניתן לפנות עפ"י דף מחלקות החברה בהתאם לנושא הפנייה.

כיצד אני יודע כי במידה ואני שולח את הדוא"ל עפ"י דף מחלקות החברה מטופל?

בחירום מחלקות שירביט פועלות למתן שירות מיטבי לפניות הלקוחות - פנייה באמצעות הטלפון ו/או דוא"ל מגיעות למוקד פניות המוודא טיפול מיטיבי.  

במידה ויש שינוי באמצעי ההתקשרות - כיצד נדע?

במידה ויש הנחיות שונות ו/או אמצעי קשר אחר – המידע יעודכן באתר שירביט.