ביטוח דירה בשירביט מבית הראל

ביטוח תכולה- להגן על מה שקרוב ללב

 

ביטוח תכולה מסייע לנו להגן על הרכוש שאספנו לאורך השנים – בין אם זה הספה בסלון שכבר מתאימה בול למידותינו או המחשב החדש שקנינו. איך? כל הפרטים בכתבה הבאה.

---------------------------------------------------------------------------

 

מהו ביטוח תכולה?

בין אם זו ספת מעצבים שמצאתם באתר יד שנייה במחיר רצפה או שולחן וינט'ג שעובר מדור לדור, תכולת הדירה הופכת את ארבעת הקירות לבית. ביטוח דירה נועד להגן על החפצים שיוצרים תחושה אמיתית של בית - החל מרהיטים ומכשירי חשמל ועד לדברים קטנים יותר כמו תכשיטים, בגדים, ציוד אישי ועוד - ביטוח תכולה מכסה נזקים לרכוש יקר ערך , במקרה של נזק המכוסה בפוליסה, חברת הביטוח משלמת למבוטחים את שווי הנזק, זאת בכפוף לתנאי הפוליסה וסייגיה.

 

אילו סיכונים מכוסים בביטוח?

נזקי מזג אוויר כמו גשם, רוחות ושלג, כמו גם שיטפונות והצפות ממקור מים חיצוני – כולם כלולים בפוליסה. גם סיכוני אש, כמו למשל שריפה והתפוצצות יהיו כלולים בביטוח.

 

אך לא רק נזקים שנגרמו מ"התערבות כוח עליון" מכוסים בביטוח תכולה, אלא גם סיכוני פריצה וגניבה כלולים בפוליסות, אם המבוטחים לא וויתרו על הכיסוי. אז בין אם זו ספת מעצבים שקניתם לכבוד המעבר דירה או מחשב הגיימינג המשודרג – ביטוח התכולה שם בשבילכם במקרה ביטוח.

למרות האמור, חשוב לשים לב לאותיות הקטנות ולבדוק אילו דברים לא יכוסו או יכוסו בצורה חלקית – אם יש לכם לדוגמא תכשיט יקר ערך שעובר כבר דורות במשפחה, כדאי לשקול לרכוש הרחבה של "כל הסיכונים" המבטיח לכם כיסוי גם במקרה של אובדן או נזק גם מחוץ לבית.  

 

מי צריך ביטוח תכולה?

סטודנטים בדירה הראשונה שלהם, משפחה שעכשיו עברה לבית החדש שלה, זוג פנסיונרים שכבר סיימו לשלם את המשכנתא על הבית – כולנו אוספים רכוש יקר ערך שהופך דירה לבית. בגלל היקף הכיסוי לנזקים על הרכוש שלנו, כולם יכולים ליהנות מיתרונות של ביטוח תכולה.

 

 

ההבדל בין ביטוח תכולה לביטוח מבנה

בעוד שביטוח תכולה מכסה פריטים שסביר שיעברו איתכם בעת מעבר דירה, ביטוח מבנה מספק למבוטחים כיסוי מפני נזקים לכל מה שמשויך לנכס בטאבו. החל מהקירות והתקרות, ועד לצמודי מבנה כמו צנרת ואינסטלציה, גדרות ושער הכניסה ואפילו שיש מטבח.

בעלי דירות יכולים לרכוש "פוליסה רחבה" של ביטוח מבנה, תכולה ורעידת אדמה, וליהנות מהגנה מלאה ואפילו מהנחה במחיר הביטוח.

שוכרי דירה לרוב יבחרו לרכוש רק ביטוח תכולה, כך שבמקרה ביטוח יוכלו לקבל פיצוי לחפצים שבבעלותם. אולם לעיתים שוכרי דירות בוחרים גם הם לבטח את המבנה כדי להגן על עצמם מנזקים אפשריים שיכולים להיגרם למבנה באחריותם.

 

 

כמה עולה ביטוח תכולה?

עלות ביטוח תכולה משתנה, ומושפעת בעיקר משווי החפצים שהחלטתם לבטח. למשל, שווי התכשיטים, פרטי אספנות, פרטים אלקטרוניים כמו מצלמות ומחשבים ניידים.

חשוב להבין אילו חפצים תרצו לבטח ומה מגבלת הכיסוי, ולבדוק האם יש דרכים להפחית את הסיכון למשל על ידי התקנת מערכות מיגון בדירה כמו אזעקה, סורגים וכדומה.  

 

ביטוח דירה משפה את המבוטחים במקרה של נזק לרכוש, כך שבעזרת השיפוי בעלי דירות ודיירים השוכרים יכולים להחזיר את המצב לקדמותו.

ביטוח תכולת דירה הוא אמצעי הגנה חיוני להגנה על החפצים שלך מפני אירועים מקריים ובלתי צפויים. בין אם אתם בעלי בית או שוכרים, הבטחת הכיסוי הנכון יכולה לספק שקט נפשי וביטחון כלכלי. כדאי לבדוק את צרכי הביטוח שלכם היום ולנקוט צעדים כדי להגן על הפריטים שהופכים את הבית שלנו לבית.

 

 

אדירה שירביט

ביטוח דירה במחיר שיעשה לכם טוב


השארת פרטים

היי נעים להכיר!

אני חיפי החיפושית ואני פה לעזור