ביטוח דירה בשירביט מבית הראל

דואגים לבית עם ביטוח מבנה

 

כולנו מחכים להיכנס הביתה אחרי יום ארוך, אבל מה קורה כשהפינה השקטה שלנו ניזוקה? ביטוח מבנה עוזר לנו להגן על הדירה מפני נזקים בלתי צפויים ולהחזיר אותו למצבו הקודם.

 

מה זה ביטוח מבנה?

אומרים שבית זה יותר מארבעת הקירות בו אנחנו גרים, ואם תשאלו ביטוח מבנה אז תגלו שבית זה גם הרצפות, התקרה וכל מה שמחובר אליהם – מרפסות, תשתיות חשמל, אינסטלציה ועוד, ועוד, ועוד.

ביטוח מבנה נותן כיסוי במקרה של נזק לכל מה שמוגדר כחלק קבוע של הדירה, כלומר שמחובר אליה בחיבור קבוע, כמו קירות, מערכת הסקה ומיזוג אוויר, חלונות, דלתות ועוד. בנוסף, אם מדובר בדירה שהיא חלק מבניין מגורים משותף, הכיסוי כולל גם הצמדות מיוחדות כמו מחסן.

בנוסף, הביטוח נועד לכסות מפני פגיעות בנכס כתוצאה משריפה, התלקחות או נזקי "כוח עליון" – כמו סופות, שיטפונות ורעידות אדמה (ככל והמבוטח לא ויתר על הכיסוי).

 

מי צריך ביטוח מבנה?

היקף הסיכונים והנזקים המכוסים בביטוח דירה מעידים על כך כי מדובר בביטוח חיוני עבור כל אחד ואחת, ובפרט עבור מי שבבעלותו דירה או בית המשמש למגורים. גם בעלי נכס המשכירים אותו למגורים זקוקים לביטוח מבנה כדי להיות בטוחים כי במקרה של נזק לדירה, חברת הביטוח תוכל לתת שיפוי בהתאם.

שוכרי דירות המתגוררים בנכס שלא בבעלותם נוהגים לרכוש ביטוח תכולה, אך בחוזי שכירות מסוימים נדרשים לרכוש גם ביטוח מבנה.

 

 

עלות ביטוח הדירה

עלות ביטוח מבנה תלוי במספר גורמים, ביניהם סוג הנכס – דירה בבית המשותף או בית פרטי – ועוד פרמטרים כמו שטח הדירה ואפילו הקומה בה היא ממוקמת.

 

 

יתרונות ביטוח הדירה בשירביט

שירביט מציעה ביטוחי מבנה מותאמים לצרכים שלכם, עם מגוון כיסויים נרחבים בין היתר אפשרות להגדלת ​גבול אחריות כלפי צד שלישי עד 4 מיליון ​ בתוספת תשלום. אם חלילה מבוטחים מגיעים למצב בו נגרם נזק המכוסה בפוליסה, שירביט תשלם לכם בעת התביעה.

 

 

אדירה שירביט

ביטוח דירה במחיר שיעשה לכם טוב


השארת פרטים

היי נעים להכיר!

אני חיפי החיפושית ואני פה לעזור